poniedziałek, 4 marca 2013

Puder prasowany essence mattifying compact powder

Firma essence ostatnio staje się moją ulubioną. Tanie kosmetyki to wielki plus na dodatek nie są one najgorszej jakości.

Puder  mattifying compact powder ma za zadanie matować, owszem robi to. Jest dobrym wykończeniem makijażu. Cudów nie ma się co spodziewać po pudrze z niskiej półki, ale jest tani i nie najgorszy a to się ceni!



 Ocena:
+ cena
+ nie tworzy maski
+ utrwala makijaż
+ duży wybór kolorów
+ ładnie matuje
+ bardzo wydajny
+ ok zapach
+ nie uczula
+ nie podrażnia
- krótki efekt matu
- zbiera się w kącikach i na załamaniach
- brak aplikatora
- łatwo przesadzić z aplikacją .






3 komentarze:

  1. mam pytanie co do koloru. wiele osób pisze, że są bardzo jasne. obecnie mam puder transparentny prasowany z avonu color trend. niestety mogę go nakładać tylko pędzlem i to w małych ilościach, bo w przeciwnym razie jestem pomarańczowa. chciałam kupić kolor nr 1, ale teraz mam obawy, że będzie zbyt jasny. jak jest z tymi kolorami? kupić 1 czy 4? (tutaj mam te kolory http://www.essence.eu/pl/produkty/twarz/puder/matujacy-puder-kompaktowy-mattifying-compact-powder.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze trudno jest ocenić kolor po grafice w internecie mój puder to 09 soft tan i jest świetny na pewno nie jest blady ale nie jest też jakoś rażący ładnie zlewa się z całością, a co do innych kolorów nie jestem przekonana.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...