wtorek, 9 września 2014

Pablo color

Hej dziś wpadam do was z lakierowym wpisem. Chce zaprezentować lakier który jest bardzo nietrafionym zakupem. Zacznę od tego iż kupiłam go w drogerii, jednak teraz te lakiery widzę w każdym sklepie. Produkt rzekomo ma zawierać witaminy A i E jednak po dłuższym stosowaniu lakieru nie widać żadnej różnicy. Co do trwałości to jest okropna! Lakier utrzymuje się, no w sumie nie utrzymuje się gdyż bardzo długo zasycha czasami schnie i pół dnia a sama konsystencja jest bardzo kremowa, trudno rozprowadzić po płytce i zostają podłużne paski od pędzelka. Sam pędzelek też jest nienajlepszy taki zwykły, bardzo ciężko się nim maluje. TRAGEDIA! Nie warto kupować.




12 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził bo ładny kolorek wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo szkoda, że taki fatalny jest bo kolor jest po prostu wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhhh kolejny bubel, szkoda bo kolor ciekawy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek bardzo ładny, szkoda, że lakier się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nawet kolor nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taką markę lakieru. A kolor fajny, taki marchewkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest cudowny , gdyby się sprawdził sama bym się w niego zaopatrzyła;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę (a właściwie czytam) o tej firmie. Kolorek jest ciekawy, dobry na lato ;) Jednak ja nigdy nie noszę takich na swoich paznokciach, jakoś nie widzę się we wszelkich cytrusowopodobnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ładny, widziałam lakiery tej firmy u mnie w markecie wafelek i zastanawiałam się nad kupnem bo kolorki były ładne, ale nie skusiłam się na żaden bo dziwnie wyglądały a niektóre były pobrudzone innymi lakierami :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kupuje te lakiery w delikatesach centrum u mnie w miejscowości. Jest naprawdę duży wybór i piękne kolorki. Lakier kosztuje 5 zł wiec mnie ma co się spodziewać extra jakości ale 5 dni średnio się trzyma zależy który odcień.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...