wtorek, 3 lutego 2015

Nivea, Aqua Effect, Odżywczy krem nawilżający na dzień

Tak jak obiecałam dziś przychodzę z ratunkiem dla osób które mają problem z na prawdę bardzo suchą skórą. W tym wypadku i ja jestem posiadaczką cery suchej szukałam swojego kremu który będzie ze mną na dobre i na złe idealny pod makijaż i w razie potrzeby gotowy do szybkiego ratunku.

Działanie kremu:
Kremik ten bardzo ładnie nawilża nawet najsuchszą skórę. Idealnie nadaje się pod makijaż ponieważ bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia żadnego tłustego osadu na twarzy. Podczas jego stosowania nie używam zupełnie żadnych maseczek, bardzo ładnie wybiela buzię i likwiduje na prawdę na długo zaczerwienienia. Jak dla mnie dobry na dzień jak i na noc (a miałam z tym duży problem gdyż nie każdy krem na noc w ogóle mi się chce wchłaniać).

Coś dla zmysłów:
Krem znajduje się w szklanym ciężkim słoiczku zaklejonym folią dodatkowo zapakowany jest w kartonik. Lubię takie produkty ponieważ mam 100% pewności że nikt wcześniej nie bawił się tym egzemplarzem. Jednak opakowanie jest bardzo proste i nie robi wrażenia. Zapach to coś jak odświeżona delikatniejsza wersja starego poczciwego kremu Nivea.


Inne:
Mazidło bardzo łatwo rozprowadza się na buzi, jednak wydajność mogła by być lepsza, pół opakowania to około 2 tygodnie. Mnie osobiście nie podrażnił ani nie uczulił, sprawił że pożegnałam się z maseczkami nawilżającymi i odżywczymi. Atutem jest również to, że posiada ochronę UV.

 Skład:


Podsumowanie:
Tego kremiku raczej nie zamienię na inny i to długo. Dla mojej cery jest idealny jednak wiem że osobą w średnim wieku już on nie podchodzi tak bardzo jak mi.
Moja ocena:
9/10
minusik za wydajność.

7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kremami Nivea do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie nie przepadam za produktami z firmy Nivea, mam z nimi związane złe doświadczenia :(

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję na listę "do kupienia" zobaczę jak spisze się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam kremu do twarzy z Nivea, ale jakoś ta firma źle współgra z moją skórą

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inny krem Nivea ale chyba z tej samej serii (opakowanie było podobne) i polubiłam go. Fajnie się nadawał pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi akurat one nie sluza ,choc pieknie pachna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto czasami zrobic cos swojego w domowym zaciszu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...