poniedziałek, 5 czerwca 2017

Czym maluję paznokcie po uczuleniu na hybrydy/primer kwasowy?

Witajcie po kilkuletniej przerwie. Nie jestem przygotowana do pisania tego bloga, jednak ostatnio zauważyłam że coraz więcej ludzi wraca do moich starych postów, więc postaram się raz na pół roku coś tu wrzucić, a nóż komuś pomogę :)


Dziś chciała bym zdradzić zainteresowanym osobą listę produktów do paznokci które mnie nie uczulają. Dodam że jeżeli mnie dany produkt nie uczula nie znaczy że ciebie też nie uczuli. Wszystkiego trzeba używać z głową, metodą prób i błędów. Więc co zrobić z wyleczonymi już paznokciami aby nie straszyły? Pierwszą rzeczą którą polecam jest lakier żelowy NTN, można znaleźć go na allegro czasem w bardzo przystępnej cenie, jeżeli nie masz płytki problematycznej to baza/top w jednym również z NTN się sprawdzi, jak na razie jest to numer jeden jednak żel to nie hybryda i trzeba wyćwiczyć sobie rękę aby paznokcie były ładnie pomalowane. Dodam że żel jak wiadomo nie schodzi pod wpływem acetonu więc niezbędna jest frezarka do jego usunięcia. Na drugim miejscu są hybrydy Silcare miałam z nimi styczność przez chwilę, ich plusem jest to że ładnie odmakają w acetonie niestety cholernie się kurczą jeszcze przed włożeniem do lampy, są ciut droższe od żeli NTN. Jeśli chodzi o przedłużanie paznokci używam również najtańszego żelu Silcare Base One. Istnieje także możliwość malowania tradycyjnymi lakierami, wiem że one również potrafią przyczynić się do uczulenia, ja zmuszona byłam malować jeszcze chore paznokcie i używałam do tego lakieru Wibo.

Jeżeli poznam więcej produktów które mi nie szkodzą na pewno będzie aktualizacja tego wpisu. Przeszłam wiele jeśli chodzi o swoje paznokcie i nie tylko, jednak na dzień dzisiejszy bardzo się cieszę z powodu z tego, że moje paznokcie są, ładne, kolorowe i zrobione za grosze. 

45 komentarzy:

  1. Na jakie hybrydy jesteś uczulona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac, Neonail, Mollon, Pierre Rene (kolory), Cosmetics Zone i kilka innych których nazw już nie przytoczę.

      Usuń
  2. ja używam odżywki z semilaca podczas przerw w hybrydzie, na szczęście nie mam na nie uczulenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dlaczego złapałaś uczulenie? Może to kwestia genów. Ja zaczęłam od hybryd PROnail i szczęśliwie nic mi nie dolega

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący wpis. Może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Warto mieć wiedzę na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sposób działa lepiej niż mysłałam polecam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozostaje zwykły lakier do paznokci. Będzie najbezpieczniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś loki były w modzie, teraz proste włosy co będzie za jakiś czas? Ale co nas interesuje to co bedzie za 2,3 lata liczy sie teraz więc zapraszam tu https://www.fryzomania.pl/category/keratynowe-prostowanie-wlosow proste włosy nawet przez 5 miesięcy i ten zabieg możesz przeprowadzić z koleżanką w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis. Jednak interesuje mnie czy pojawią się jeszcze nowe posty?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy artykuł. Przydatne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jednak wolę zwykły lakier

    OdpowiedzUsuń
  15. Адреса для верификации на проект ЮнионHYDRA постоянно обновляются. Посетителям магазина представлены сотни оптовиков с какими угодно товарами. Используйте именно защищенные виды покупки продукции. Громадный ассортимент товаров ссылка на hydra прямо поражает воображение. В целях идентификации на портале UnionГИДРА необходимо использовать зеркало центральной страницы Hidra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również podoba się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie jeszcze żadne hybrydy nie uczuliły chociaż używałam też semilaca

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...