sobota, 27 kwietnia 2013

Bebeauty body expert!v Multiodżywczy krem regenerujący - extra dry skin

Mamy Kolejny hicior z biedronki . Krem bebeauty. Czytając opinie w internecie na jego temat bardzo się dziwiłam bo wiele osób go skreśliło. Ja nie krem bardzo mi odpowiada mimo tego że podobno ciężko go wsmarować i zostawia białe ślady... Ok białe ślady są ale te białe ślady bardzo szybko wchłaniają się same w skórę, więc nie wiem czemu to jest minus produktu. Krem moim zdaniem jest doskonały do codziennej pielęgnacji ciała... Smaruje się nim co dzień po kąpieli od stóp do szyi... Tak szyi ponieważ co do twarzy mam mieszane uczucia gdyż kiedyś po nim pojawiły mi się wypryski. Kremik jest super również pod względem tego ze jest go dużo i potrzeba go na prawdę nie wiele aby nasmarować całe ciało. Po aplikacji kremu skóra jest mięciutka jak u niemowlaka.



 Ocena:
+ zapach standardowego kremu
+ cena  ok 5 zł
+ opakowanie 400 ml które jest niesamowicie wydajne
+ świetnie wygładza skórę
+ nawilża i natłuszcza
+ tak jak by rozjaśnił mi rozstępy

- posiada parafinę.

Substancje czynne:
Masło Shea- nawilża i natłuszcza skórę, opóźnia procesy starzenia skóry, przywraca elastyczność
Oleje oliwki- posiada właściwości wygładzające, ochronne i nawilżające
Olej avocado- działa łagodząco, regenerująco i wygładzająco
Olej z pestek porzeczki- działa ochronnie
Olej z moreli- poprawia napięcie skóry, pobudza naturalne funkcje skóry, utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia
Gliceryna- substancja nawilżająca i zmiękczająca skórę


1 komentarz:

  1. Witam i pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie,pachnąco i miło tu u Ciebie wiec zostaję na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Wszystkiego dobrego.J.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...