poniedziałek, 20 maja 2013

Testowanie z Perfectą, Spa maslo do ciała wygladzające - marcepan

Bardzo się cieszę gdyż ostatnio udało mi się wygrać ogromny zestaw kosmetyków z Perfecty. Który mile mnie zaskoczył. Po weekendowym wypadzie do Pieskowej skały oczywiście na rowerze (ok 70 km) nabawilam sie niezłego oparzenia skóry. Dla natłuszczenia wysmarowalam się otrzymanym masłem z perfecty o smaku marcepanu. Efekt był powalający skóra boli znacznie mniej, nawet maść na odparzenia nie zdziałała takiego efektu! Zapraszam do recenzji nowego ulubieńca!





 Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Butylene Glycol, Rosa Galica Flower Extract, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, 
Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, CI 15985.






 Ocena:
+ świetny slodki zapach
+ świetnie nawilża
+ wygladza
+ bardzo pomógł przy oparzeniu
+ duże opakowanie
+ ladnie sie wchłania
+ bardzo wygodne w rozsmarowaniu
+ mimo tłustości szybko znika

minusów nie stwierdzono ! 



10 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie choć zastanawia mnie ten zapach,czy nie jest za mdły...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przechodziłam koło tego masła wiele razy, ale chyba jednak zostanę przy balsamach. Za to peeling cukrowy musi być mój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masła do ciała, może skuszę się na niego zimą, gdy będę miała ochotę na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę :D dobrze wiedzieć, ale skórka Ci pewnie zejdzie... :/ jak zacznie schodzić to zrób sobie peeling..bo też na rowerze mnie spiekło i po tygodniu zaczeła schodzić, zrobiłam peeling i po kłopocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam masła z tej firmy i mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...