środa, 22 maja 2013

Testowanie z Perfectą, Mleczko micelarne do demakijażu twarz i oczu

Hrrr. Dziś nadeszła pora na kolejny hicior od Perfecty. Nigdy nie sądziłam że ta marka ma tak wspaniałe kosmetyki. Na pewno wypróbuję więcej specjałów od nich . A teraz tadammmm ! Perfecta Oczyszczanie  mleczko micelarne do demakijażu twarzy i oczu z minerałami morskimi z Golfsztromu nawilżające do każdego rodzaju cery. Na początku traktowałam to mleczko jako kolejny badziew który rozmaże wszystko a potem i tak trzeba umyć twarz. I byłam w wielkim błędzie mleczko idealnie zmywa makijaż! Ale to nie jest jedyny plus produktu, ponieważ świetnie nawilża, tak jak dla mnie po zastosowaniu nie potrzeba nakładać jakiegokolwiek kremu ! Bez ściemy. Jest to numer 1 wśród mleczek do demakijażu ; )




Ocena kolejnego ulubieńca:
+ idealnie zmywa makijaż
+ z opakowania wydobędzie się go do ostatniej kropli
+ nawilża i to dość mocno
+ szybko czuć ze go już nie ma na skórze
+ nie posiada zapachu
+ troszkę łagodzi stany zapalne skóry
+ przeznaczone dla każdego rodzaju skóry

ahhh na pewno długo z niego nie zrezygnuję...




8 komentarzy:

  1. Może być dobre. Podczas zakupów wezmę to mleczko pod uwagę. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, może wypróbuję;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mleczku nie słyszalam. A ja jestem posiadaczką płynu micelarnego :) i w sumie bardzo nie narzekam na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze ale po takiej recenzji chyba zdecyduję się na jego zakup.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, ja jednak wolę płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mleczko micelarne? Pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zwolenniczką płynów, nie cierpię konsystencji mleczek;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...