sobota, 1 czerwca 2013

Testowanie z Perfectą, Wygładzanie 35+ krem pod oczy i w okolice ust z bio-peptydami

Jest 9 rano a więc szybka notka w sumie nie ma za bardzo o czym pisać tak jak w ostatniej. Bo znów pod nóż idzie krem 35+ przeciw zmarszczką a do tego mam jeszcze trochę czasu... Stosuje go bo stosuje producent zapewnia odświeżenie okolic oczu zlikwidowanie worków i przyciemnionych stref. Po nie przespanej nocy tak mam a i owszem ale na to żaden krem nie pomoże - zapewniam. Perfecta 35+ wygładzenie trochę mnie zaskoczył bo otwierając opakowanie dość spore myślałam ze krem jest duży a jak okazało się jest to mała tubeczka zaledwie 15 ml.
W kremiku mamy:
Peptydy BIO-mimiczne zmniejszające skurcze mięśni
Flawonoidy winogronowe pełniące rolę naturalnych antyoksydantów które spowalniają proces starzenia się skóry
Witamina C usuwa oznaki zmęczenia oraz poprawia koloryt
Peptydy sojowe redukują worki i cienie pod oczami
oraz 0 % Parabenów
Wszystko brzmi pięknie, ładnie jak wprost z reklamy....


Krem dostaje lajki za:
fajne małe opakowanie z fajnym gwintem ; ) 
szybkie wchłanianie 
jest idealny pod makijaż ponieważ nie zostawia śladów
i to chyba na tyle?
bo co 19 latka możne powiedzieć na temat kremu 35+ ? 



3 komentarze:

  1. Świetny blog. W poście brakuje mi tylko zdjęcia bez nakrętki żeby zobaczyć jak wygląda ten dziubek ;] No i jestem fanką tych wąsów:P Dzięki za wizytę i zapraszamy ponownie;] Oczywiście takie fajne wąsy obserwuję;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! takie komentarze jak twój motywują do dalszego działania!

      Usuń
  2. też nie mój przedział wiekowy :-) ale miło poczytać recenzję ....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...