niedziela, 25 sierpnia 2013

Melisa balsam do ciała do skóry delikatnej firmy Uroda

Oczywiście tradycyjnie zaniedbałam bloga.  Ale tak jak obiecałam zaczynam testować serię Melisa. Tak więc dziś pierwszy kosmetyk, a będzie nim balsam do ciała skóra delikatna silnie nawilża, delikatnie ujędrnia.


Od producenta:
Silnie nawilża, lekko ujędrnia. Zawiera specjalnie dobrane składniki aktywne: Wyciąg z melisy: regeneruje, łagodzi, uspakaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Chroni ją przed działaniem wolnych rodników i promieni słonecznych. Mleczko posiada lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia skórę zdrową i zadbaną.

Wyciąg z zielonej herbaty: spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Działa przeciwutleniająco, łagodząco, tonizująco. Chroni przed wolnymi rodnikami.
Olej z orzechów makadamia: zawiera potas, fosfor, wapń i witaminy B1 i B2, doskonale wygładza, nawilża, działa przeciwstarzeniowo, pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą.
Prowitamina B5: działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt.
Alantoina: regeneruje uszkodzony naskórek. Łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.
Sorbitol: wiąże wodę w przestrzeniach międzykomórkowych, skutecznie nawilża, wygładza, poprawia elastyczność i regeneruje skórę przesuszoną i spierzchniętą.





Jedno jest pewne balsam się sprawdził posmarowana rano skóra pozostaje nawilżona aż do wieczora. Balsamu używałam głównie do rąk dlatego że ma wspaniałą pompeczkę nie trzeba się męczyć z odkręcaniem tubek itp. Po prostu podchodzę przyciskam i mam ; ) Balsamik dość fajny ma przyjemny delikatny nie drażniący zapach jednak powinny do niego być produkowane jakieś wkłady na podmiankę czy coś w tym stylu ponieważ jest to dość małe opakowanie 200 ml które szybko się kończy. Cena to ok mniej niż 7 zł



5 komentarzy:

  1. Fajny kosmetyk.Lubię balsamy z pompką.Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę to z chęcią wypróbuję ale nie widziałam jeszcze tego produkty w żadnym sklepie,jakoś nie rzucił mi się w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne opakowanie ;) Zawsze zwracam na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o takiej firmie, nigdzie jeszcze nie widziałam w sklepie. Fajnie się dowiedzieć o czymś nowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda, ze te kremy Ci nie podeszły mi mm nic złego nie robią i nic dobrego ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...