poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Przegląd poczty czyli pierwsza współpraca

Jestem bardzo podekscytowana ponieważ to własnie dziś dostałam pierwszą w życiu paczkę do testowania.



Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko. Na prawdę nie spodziewałam się że w malutkiej paczuszce znajdują się cudowne kolorowe maleństwa marki Quiz cosmetics. Bardzo się cieszę ponieważ od wielu lat używałam wielu lakierów do paznokci własnie tej firmy i byłam z nich bardzo zadowolona. Coś czuję że od dzisiejszego wieczoru zacznę testować te cudeńka bo nie mogę się doczekać.


4 komentarze:

  1. Gratulacje i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszej współpracy :) Czekam na recenzje ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! udaych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich kosmetyki :) Udanego testowania w wolnej chwili zapraszam do siebie częściej. Obserwuję :) Zapraszam również do wzięcia udziału w biżuteryjnym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...