niedziela, 29 września 2013

Dzień 19 akcja dieta ; )

Wooohoooo ! Dieta trwa ćwiczenia również lecz nie są to ćwiczenia co dzień... Niestety nie mam często czasu. Wczoraj/dziś hmm bawiliśmy się aż do rana w klubie Arizona gdzieś w świętokrzyskim ;p hehe jazda na pace zawsze spoko ;p no i policja hah. No ale ważna była ta zabawa ;p ponieważ podobno bardzo dużo kalorii spala się podczas dyskotek itp. hihi także densiłam cały czas teraz nogi bolą... Ale pozwoliłam sobie na zapiekankę na początku imprezy miałam zapas limitu kalorii w domu nie było czasu jeść także myślę że i tak tą zapiekankę spaliłam ;p Mówiłam że gdy chodzę do szkoły bardzo łatwo jest mi utrzymać dietę bo nie ma podjadania :)


Nie mierzę się więc nie wiem czy coś ruszyło no ale chyba tak. Wagi również nie posiadam. Ale chyba to dobra droga ; ) 
Z okazji swoich imienin życzę wam wszystkiego dobrego ;ddd


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...