wtorek, 11 lutego 2014

Efektima instytut Claryfing Mask Glinkowa Oczyszczająca

Dziś przedstawię wam mojego nowego ulubieńca, maseczkę z Rossmana ; )

Od producenta:
Nowoczesna, szybko działająca maseczka. Zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry. Zastosowane składniki aktywne sprawiają, że skutecznie oczyszcza, usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości na skórze. Koi i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo maseczka wzbogacona została w wyciąg z bergamotki, który tonizuje, nawilża i pobudza skórę do regeneracji.


W poszukiwaniach kosmetyków do konkretnego nawilżenia mojej suchej skóry trafiłam na maseczkę Efektima z glinka porcelanową, wyciągiem z bergamotki i nagietka. Raczej moje nastawienie nie było jakoś bardzo przychylne... Właściwie nazwa firmy nieznana produkt widzę pierwszy raz na oczy - zaryzykowałam. 
Maseczka delikatnie nawilża, dobrze matuje, nie wysusza skóry i nie tworzy nowych suchych skórek. Maseczka po 15 minutach zasycha na twarzy lecz to nie problem gdyż bardzo łatwo się ją zmywa. Widocznie zmniejsza zaczerwienienia. Jedynym minusem jest to, że po otwarciu saszetki bardzo mocno czuć alkohol. Maseczkę polecam jak najbardziej, szczególnie osoba które mają problem z nadmiarem wydzielającego się sebum, gdyż rzeczywiście likwiduje jego nadmiar. 
Maseczka dostępna jest w Rossmanie
Cena za saszetkę 7 ml to ok 2,50 zł
Saszetka wystarcza na 2-3 aplikacje



1 komentarz:

  1. faktycznie am nieprzyjemny zapach, ale jest bardzo skuteczna, mam mieszana cerę i mogę o niej powiedzieć to samo ;0

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...