poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Essence nail art special effect! topper, twinkling stars.

Dawno mnie tu nie było, ale wracam mam nadzieję że teraz się powiedzie. Moim głównym postanowieniem dotyczącym bloga jest jego przebranżowienie na blog z lakierami, jestem bardzo ciekawa czy mi to wyjdzie. Tak więc zaczynajmy.

lakier essence

Zacznę od nowości w moim pudełeczku z lakierami. Essence nail art special effect! Po raz pierwszy zobaczyłam go gdzieś tam na blogosferze, wtedy również stwierdziłam że będąc dzieckiem widziałam takie lakiery u moich kuzynek głownie z brokatem efektu wow wtedy raczej nie było. Niestety lakier ten spotkałam w drogerii, i ten efekt wow z myślą "muszę go mieć". Kupiłam ze względu na to jak pięknie prezentował w opakowaniu. Na moich paznokciach nałożone są 2 warstwy lakieru bez żadnego kolorowego podkładu, na żywo paznokcie wyglądają jak trochę przebrane tipsy ale na pewno jest to lepsze niż plastikowe udawane paznokcie. Lakier trzyma się dość długo miałam go 4 dni, wytrzymał by na pewno dłużej, jednak usunęłam go gdyż kolorowe płatki zaczęły matowieć. Lakier godny polecenia szczególnie do zdobień.

lakier essence

lakier essence

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...