środa, 21 maja 2014

Bi-es Paradiso - słodziak



Dziś kolejny flakonik z mojej sporawej kolekcji. Bi-es Paradiso jest to typowy duszący słodki zapach. Jednak nie dusi on słodkim cukierkiem a słodkim owocem. Jest to zapach dość egzotyczny, odpowiedni dla nastolatek, jednak ja właśnie w wieku nastoletnim uwielbiałam słodkie perfumy. Zapach utrzymuje się dość długo, nie zmienia zapachu w kontakcie ze skórą tudzież materiałami oraz nie pachnie alkoholem. Większość internetowych opinii mówi że jest to zapach głównie na lato jednak przy dużych temperaturach z każdymi perfumami może się coś stać niedobrego i mogą zmienić swój zapach, ja ten polecam na jesień oraz zimę. Znający się na rzeczy niuchacze twierdzą iż jest to zapach znanych perfum Escada. Ja odsyłam was do drogerii powąchać tester, jednak na prawdę trzeba lubić takie zapachy, a wiem że ich zwolenników jest wciąż mało.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: soczyste mango, nektarynka, różowy grejpfrut
nuta serca: kokos, wodny kwiat, truskawka
nuta bazy: kremowe piżmo, mleko skoncentrowane, drzewo sandałowe


3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...