sobota, 31 maja 2014

Isana Hand Lotion moments of sense

Dziś przyszła pora na krem który kupiłam jakieś 2 miesiące temu. Kremik w promocji, niska cena pojemność większa niż zwykle... Biorę. Spodziewałam się wszystkiego za taką cenę. Krem jednak zaskoczył mnie dość pozytywnie. Spodziewałam się tego że szybko się skończy ponieważ ma on pompkę pod którą każdy będzie stawał klikał w nią a ona będzie zasysała ile się tylko da. Jednak po 2 miesiącach kremu jest więcej niż pół. Nie powiem jestem w szoku jak bardzo jest wydajny. Krem obłędnie słodko pachnie, łatwo i szybo się wchłania w skórę dłoni, a co najważniejsze nie zostawia nieprzyjemnej warstwy. Kremik jest godny polecenia dla osób które nie wymagają jakiejś szczególnej pielęgnacji dłoni. Na co dzień lotion nadaje się znakomicie jednak jego wielkość idzie za tym że raczej nie weźmiemy go do torebki, a wielka szkoda, bo przydała by się jego mniejsza wersja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...