czwartek, 26 czerwca 2014

Takie tam dzisiejsze małe zakupy.

Dziś pisałam egzamin z technika... Totalna porażka przy czym siedzenie 5 godzin przed kompem daje siwe znaki... I tak nie jest to egzamin który przyda mi się w życiu, bardziej chodzi o papierek, bo instalować antywirusa każdy chyba umie. Teraz już tylko czekam na jutro i wydanie świadectwa maturalnego a teraz moje zakupy na pocieszenie:



Buty czarne gumowe, bardzo miłe, ponieważ obciskają stopę, do koszenia trawy idealne ~ 15 zł



Klapki, lepiej prezentują się na żywo, zdjęcia są beznadziejne, poza tym okazja trzeba brać ~ 30 zł


I biedronkowe łupy, dla mnie to nowości, jednak już dużo o nich czytałam na blogosferze ~ Eveline ok 7 zł, Argan Oil 3 zł.
Były jeszcze jedne klapki na obcasiku ale uciekły z sesji foto ; ) 

3 komentarze:

  1. Te pierwsze buty bardzo fajne, nawet czaiłam się na nie u nas w miescie ale odpuściłam :) Wydają sie być wygodne i takie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...