piątek, 21 listopada 2014

Jestem testerką Biedry

Po raz kolejny zostałam testerką nowych produktów z Biedronki. Tym razem dostałam zestaw 5 mydełek o pojemności 100ml. I już wiem że będę miała problem z wybraniem tego jednego jedynego ponieważ zapachy są cudne.  Z resztą zawsze mam ten sam problem bo wszystkie produkty do testowania zazwyczaj są godne uwagi ale tylko jeden z nich trafia na sklepowe półki.



W otrzymanej paczce znajdowały się mydła o zapachu:
Dreamy Orchid
Oriental Night
Green Touch
Pure Flower
Hawaiian Dream

17 komentarzy:

  1. wow, takie mydełka będą w Biedronce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedno które wybiorą ludzie po przetestowaniu wszystkich.

      Usuń
    2. też takich nie widziałam, czyli dopiero mają być :)

      Usuń
    3. szkoda, że tylko jedno będzie w sprzedaży, powinny być wszystkie bo przecież każdy inne zapachy lubi :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają - opakowanie w fajnych kolorach przyciąga uwagę. Na pewno przetestuję jak już będą w Biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam ale się nie załapałam :P Nie zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądają, ciekawe kiedy w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super :) jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydają się świetne, mam nadzieję że się sprawdziły ;) W sklepie jeszcze się nie spotkałam z żadnym :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...