piątek, 7 listopada 2014

Szejki do włosów + kod rabatowy

Hej, jakiś czas temu dostałam kosmetyki do pielęgnacji włosów ze strony: zoneconcept.com.pl trochę zeszło się z ich testowaniem nie powiem. Ale oto już mam wyniki testu!


Pierwszy produkt z linii milk_shake, po jego użyciu gdy wstałam rano miałam nadzieje iż zrobi on cuda z moimi włosami dlatego iż od razu czułam zapach owocowego shake. Niestety gdy zobaczyłam swoje włosy w lustrze byłam bardzo zawiedziona. Były strasznie matowe i pogięte, sytuacje próbowałam odratować prostownicą jednak bez skutku, włosy wracały do swojej poprzedniej formy. Dodam iż jest to produkt silnie nawilżający, nawilżenie nie nastąpiło. Jednak  z tego co zaobserwowałam przedłuża on znacznie świeżość włosów. Produkt nie zawiera soli oraz parabenów więc znajdzie swoje wielbicielki.


Drugim testowanym prze zemnie produktem do pielęgnacji włosów była odżywka z serii no inhibition, i tu totalne zaskoczenie, odżywki się nie spłukuje. Dzięki niej włosy są bardzo długo świeże, ładnie pachną, super się układają i bardzo łatwo poddają się prostownicy, są nawilżone. O tę odzywkę chętnie pokusiła bym się, bo na prawdę jest świetna.


Na koniec mam dla was rabat na zakupy ze strony zoneconcept.com.pl po wpisaniu hasła "blogerka poleca" otrzymacie -20% na zakupy przez internet.

I to na tyle, podjęłam się testów jednak dostałam jednorazowe próbki więc nie jestem w stanie dokładnie opisać jak kosmetyki te sprawdzają się na dłuższą metę ; )

2 komentarze:

  1. Jej ale ceny to mają nie ciekawe, przy moich włosach nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...