piątek, 11 lipca 2014

Eveline Cosmetics ideal stay long-lasting effect 12h - fluid trwale kryjący


Dziś już druga rzecz z przesyłki od Eveline. Podkładzik czyli coś z czym uwielbiam eksperymentować. Zacznę iż podkład ma dość lejącą się konsystencję, przyzwyczajona jestem do mojego Rimmela który w ogóle się nie rozlewa. Podkład bardzo ładnie kryje jednak z większymi niedoskonałościami sobie nie radzi za specjalnie, mniejsze kryje bez śladu. Kosmetyk ma zapach, a raczej zapaszek którego nie umiem określić, nawet do tego stopnia iż nie wiem czy on mi się podoba czy nie. Produkt bardzo ładnie się rozprowadza na skórze, nie brudzi ubrań więc duży + dla niego. Na opakowaniu widnieje napis "bez efektu maski" i faktycznie zgodzę się z tym 0 maski bo nie da się z nim przesadzić tak na prawdę. Po zmyciu makijażu nie ma po nim żadnych niespodzianek w postaci suchych skórek ani tym bardziej suchej skóry. Matowienie przy takim produkcie to moim zdaniem sprawa bardzo indywidualna, ja po każdym fluidzie się niesamowicie świecę i wszystko spływa ze mnie, z tym produktem u mnie jest tak średnio nie matuje ale też nie spływa z twarzy. I teraz pora na najważniejsze czyli obiecane 12 h efektu. Niestety pod tym względem jestem zawiedziona, podkład utrzyma się na prawdę długo jednak wszystkie mankamenty wychodzą na wierzch a to chyba gorsze niż barak "tapety".

Skład:
Aqua/Water, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Mineral Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Cyclomethicone, PVP, Glycerin, Talc, Dimethicone, PEG-20 Methyl Glucose Sequistearate, Magnesium Aluminum Silicate, Glyceryl Stearate, Polyacrylamide, Polydecene, Laureth-7, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, DMDM, Hydantoin, Triethanolamine, Parfum, Lecithin/Carnitine/Ubiquinone, Disodium EDTA, CI 77491, CI77492, CI77499.

Moja ocena:
6/10 

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...