środa, 30 lipca 2014

Paczki z ostatniego tygodnia.


W końcu po miesiącu doszła do mnie paczka z kosmetykami wygranymi w konkursie Lirene, nigdy nie miałam chyba nic z tej firmy ale kosmetyki są fantastyczne po pierwszych użyciach <3


Przesyłka z Rossmana, czyli zakupy na zlecenie wykonane przez mamę, przypomnę iż na te żele pod prysznic jest teraz promocja ; )


To też z Rossmana hihi


Zostałam wybrana, nawet nie wiem kiedy do testowania nowych Always, ta paczka to było dla mnie wielkie zaskoczenie, ponieważ zupełnie się jej nie spodziewałam.


Wygrałam również paczkę prezerwatyw ; ddd bez obaw testy tego produktu nie pojawią się na blogu z pewnością.
W tej chwili czekam jeszcze na jedną paczkę od Cleanic jednak idzie ona już na prawdę bardzo długoooo.

6 komentarzy:

  1. Miłego testowania,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam też żele z rossmanna, są tanie, maja piękne zapachy i fajnie się nimi myje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha prezerwatywy, serio ? :D gratki ;)
    miłego testowania produktów Lirene, ja lubię tą markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ciekawe zapachy żeli, bardzo fajnie :)
    wowowow gumki szok hahhaha i to nie lateksowe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...