poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Kolejny fajny żel pod prysznic z Isany

Pierwszy samotny weekend mam za sobą, czekam na kolejny w którym dużo będzie się działo. Uf. Dla umilenia i przetrwania tygodnia przychodzę z kolejnym żelem z Isany tym razem o zapachu vitamin & joghurt. Na samym początku powiem że chciałam wykorzystać go jak najszybciej bo zapach był taki sobie, mało intensywny. Jednak już przy pierwszej kąpieli poczułam prawdziwy silny aromat jak przystało na całą serię tych produktów. Zapach przypomina tak jak by krem z cytrusami lub jakimiś egzotycznymi owocami, mniam! Wydajność jak zawsze dobra jeżeli chodzi o Isanę, nic nie wysuszył, nie podrażnił i w ogóle zostaje przy stwierdzeniu że na produktach pod prysznic można oszczędzić i nie warto kupować np OS za dychę bo Isana za 3 zł w zupełności na co dzień wystarczy. Został mi już ostatni żel z moich zapasów już nie mogę się doczekać kiedy pójdę na zakupy wywąchiwać nowe zdobycze. To chyba w tych żelach lubię najbardziej że mogę przebierać w ich wersjach i zawsze wrócę do domu z zapachem którego jeszcze nie miałam.


4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...