czwartek, 28 sierpnia 2014

Rival De Loop peeling peel-of

Aj jak ja lubię przychodzić tu z kosmetykiem który się sprawdził. Z góry przepraszam że nie pojawił się tutaj ostatnimi dniami żaden post ale pisałam poprawkę matury z matmy i o dziwo poszło mi very very dobrze ;D Także jest co świętować, a na świętowanie właśnie najlepiej odstresować się nakładając sobie coś na ryjek. Dziś czas na Rival De Loop, powiem szczerze, że o maseczkach tej firmy naczytałam się raczej złych opinii, wszyscy pisali że nic one tak na prawdę nie robią. Ja przetestowałam i powiem wam że nie rozstanę się z tym peelingiem raczej na długo w sumie to już zakupiłam kolejne dwa opakowania. Zacznę może od tego że maseczka po otwarciu ma ładny zapach ale czuć bardzo mocno też alkohol czasami na twarzy czuć jak by się ulatniał i palił w oczy ale to trwa tylko chwilę. Maska ładnie zasycha na twarzy jednak trzeba ją bardzo równo rozsmarować. Nawet ładnie schodzi za pierwszym razem miałam problem bo nałożyłam jej za dużo i musiałam zmyć, jednak z każdym kolejnym razem schodzi cała za jednym pociągnięciem.


Co do działania maski/peelingu jestem bardzo na tak! Skóra po ściągnięciu jest bardzo miękka, lekko nawilżona, co ważne nie błyszczy się, jest rozjaśniona, zanikają zaczerwienienia i naczynka. Najlepsze w tym produkcie to chyba to, że podczas zrywania ma się uczucie że wszystkie te brudy i inne niespodzianki na twarzy schodzą razem z maseczką. Zauważyłam również że po zastosowaniu tej maski mam spokój z większymi niespodziankami na twarzy przez kolejne dobre 3 dni ; )

Moja ocena:
9/10
za ten alkohol niestety.


6 komentarzy:

  1. kiedyś często używałam, ale doszłam do wniosku że jednak za mocno podrażnia i za mało robi. ale to uczucie ściągania jej z twarzy bezcenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tę maseczkę,czeka na swoją kolej :) Fajnie,że jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maseczka podrażniła mi twarz, alkohol sprawił że oczy piekły mnie niemiłosiernie (oczywiście maseczkę nakładałam w bezpiecznej odległości od oczu) a zapach strasznie przeszkadzał. Nigdy więcej po nią nie sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli jest alkohol w składzie to odpada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś często po nią sięgałam, teraz niestety moja skóra się buntuje ze względu na alkohol w składzie :<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...