poniedziałek, 5 stycznia 2015

Isana deo roll-on aloe vera ...nie warto...

Czas na coś co dla jednych może okazać się bublem dla innych wybawieniem od płacenia za drogie dezodoranty.
Od razu mówię iż nie wiem czy jest on bardziej bublem czy hitem mimo swoich wad. 



Zalety:
Chroni długo ale czy obiecane 24h? nie sądzę ale ciężko mi to ocenić ponieważ nie mam problemu z potliwością na pewno działa długo.
Cena krzyczy z półki 3 zł (sama nie mogłam w to uwierzyć)
Nie podrażnia jest na prawdę obojętny dla skóry
Duży wybór zapachów
Nie zawiera alkoholu dlatego jest bardzo delikatny

Wady:
Niestety nieumiejętne jego użycie prowadzi do nieodwracalnego zaplamienia ubrań (załatwiłam sobie nim czarne podkoszulki plamami nie do uprania)
Opakowanie beznadziejne, kulka jest tak jak by za mała wszystko się wylewa nawet jak stoi do góry kulką.
Szybko się brudzi dlatego że to co się wyleje szybko zasycha.


Nie wiem:
Nie wiem jak poradzi sobie w lecie, natomiast na zimę jest idealny bo tani a zabezpiecza


Skład:
Aqua, Aluminium Chlorohydrate, Caprylic/Capric Trygliceride, Glyceryl Stearate Citrate, Sodium Steaoryl Glutamate, Cetaryl Alcohol, Aloe Barbadensis Gel, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylexylglicerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide


Moja ocena:
raczej nie kupię chyba iż zostanie mi 3 zł w portfelu a nie będę mieć dezodorantu

9 komentarzy:

  1. używałam, ale nie przypominam sobie, żeby się wylewał. nie zaplamił mi też nieodwracalnie ubrań. dużego wyboru zapachów również sobie nie przypominam ;) spoko na zimę, ale w lecie albo podczas uprawiania sportu pewnie będzie za słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zaczęłam ćwiczyć ostro i nie wytrzymał ; )

      Usuń
  2. Mam taki sam w wersji fresh. Zapach ma cudowny. U mnie szczerze mówiąc ani razu się nie wylał, lecz należy uważać przy nakładaniu ubrań po wcześniejszym zastosowaniu go na skórę, bo nie raz zrobił mi taki psikus, że musiałam się przebierać :( Ale każda plama po praniu zniknęła :) Kruszy się, to fakt. Na zimę jest w sam raz, w lato niestety nie sprawdza się tak dobrze...Polecam fresh natural z nivea. Ogórkowy też jest świetny, to kwestia kto jaki zapach lubi, ale trwałość na wielki + :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram opinię,ten antyperspirant to raczej nieporozumienie. Na mnie nie działa zbyt długo, a o robieniu plam lepiej nie mówić,prawie zniszczyłam przez niego bluzkę, bo plama nie chciała zejść

    OdpowiedzUsuń
  4. mega dużo fajnych pomysłów - polecam !

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemny artykuł pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...