wtorek, 21 kwietnia 2015

Czy promocja -49% na kolorówkę w Rossmann będzie w kwietniu?

Tak więc właśnie ukazała się najnowsza gazetka promocyjna Rossmann i dla wielu może być to zdziwienie ale plotki na temat promocji -49% na razie nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości.




Ale....
To już potwierdzone info, promocja na kolorówkę będzie.

Ja osobiście nie czekam na tę mega promocje, gdyż najzwyczajniej w świecie taka promocja to nie promocja, wystarczy sprawdzić na allegro ile tak na prawdę kosztują kosmetyki Rimmel, Max Factor, Astor itd... Tak czy inaczej taniej kupić kosmetyk w sieci bo z przesyłką to i tak połowa ceny niż w normalnym sklepie, jednak w drogerii mamy ten komfort pewności towaru i skorzystania z testera.
Teraz po przekopanym allegro i porównaniem cen sklepowych mam wielkie obrzydzenie do tych wszystkich niby promocji gdzie jest drożej niż zwykle...

Jak na razie to w Natura trwa wielkie -40% na kosmetyki do włosów.


9 komentarzy:

  1. Mają odzwierciedlenie mają. W najnowszej gazetce jest o niej info...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei dostałam wczoraj SMS z Natury, że od wczoraj mają promocję na kosmetyki do makijażu . Przy zakupie minimum 2 szt. płacimy 40 % mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te wszystkie promocje niestety i tak są zaplanowane aby przepłacić.

      Usuń
  3. Mnie Rossmann kusi najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zrobiłam zakupy w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skorzystam z -40% w Naturze i -49 w Rossmannie bo mam już upatrzone produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. |Ciekawe jakich marek dotyczy ta promocja włosowa w Naturze, mam tam parę ulubionych produktów ale obawiam się ze ich promocja może nie dotyczyć, bo zazwyczaj szybko znikają z półek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem włosomaniaczką, ta promocja jest dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...