środa, 30 września 2015

Luxury Paris intensywne serum regenerujące paznokcie & intensywne serum wzmacniające paznokcie

No to lecim z odżywkami od Luxury Paris. Tym razem dostałam dwie odżywki rzecz jasna nie przetestuję obu na raz. Zaczęłam używać intensywnego serum regenerującego paznokcie. I efekt jest taki jak się spodziewałam! Po 3 tygodniach mało co widać po nadaniu odpowiedniego kształtu paznokciom, ale przed piłowaniem zauważyłam, że paznokcie są twardsze i szybciej rosną. Jak dla mnie efekt jest zadowalający tak samo jak po dotychczas używanych prze zemnie odżywkach Eveline. Bardzo dawno temu pisałam o jednej takiej odzywce, gdzie paznokcie faktycznie mi urosły co jest trudne u mnie do osiągnięcia ( do przeczytania tu) ale niestety przy nakładaniu kolejnych warstw na paznokcie odczuwałam silny ból od dłoni aż do piersi. Przy innych odżywkach już nie odczuwałam tego bólu tak samo ja i nie zraziło mnie do siebie Intensywne serum Luxury Paris. Jedyne co mogę zarzucić, to po raz kolejny mam bardzo wyschnięte i brzydkie skórki.


A teraz wielka gratka dla tropicieli składów. Oba nowe produkty do paznokci Luxury Paris tak na prawdę to tylko dwa różne opakowania a ten sam produkt. Jeżeli chodzi o skład to uważajcie bo jak to w tego typu produktach bywa jest formaldehyd, który może wam zaszkodzić bardziej niż pomóc.

11 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała takie serum bo ostatnio kiepsko z moim paznokciami

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie póki co odżywki z formaldehydem dobrze się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się ostatnio podczas kupowania odżywki do paznokci,ale postawiłam na Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię odżywki Eveline, ale wielu dziewczynom zrobił krzywdę i można się do nich zrazić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie nic nie używam ze względu na to, że mam hybrydy. Wcześniej stosowałam eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie formaldehyd spisuje się świetnie, ponad rok używałam odżywki z Eveline i naprawdę byłam zadowolona. Teraz używam odżywki z Golden Rose, która go nie ma, ale też jest bardzo fajna i trzyma paznokcie w dobrym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super design :) Do mnie ostatnio przyszła długo wyczekiwana lampa do hybryd i nie długo sama zaczynam stylizować swoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...