niedziela, 13 października 2013

33 dzień odchudzania, 10 dzień z mel b pośladki

Co do odchudzania trzmałam się do wczoraj ... wieczorem cheeseburer ;/ dość niedobry ;/  a dziś chicken box z maka ;/ + 1,5 dużego szejka i ice tea ;//////// zjebałam wiem! teraz zdalam sobie z tego sprawę. ale nie poddaje się! miałam ochotę więc po miesiącu sobie pozwoliłam na grzech. Dziś również w tę niesamowita pogodę postanowiłam wypróbować aplikację endomondo. Podczas godziny jazdy na rowerze pokonałam 13 km spaliłam 250 kalorii... Jednak wydaje mi się że to dość słaby wynik... nie znam się ale umęczyłam się strasznie na damce bez przerzutek, bo mój góral miał kapcie ; )) mimo to kurde nie wiem ;/ w sumie licząc kalorie z całego maka to ok 1500, jednak są to kalorie nie spalone ;/ jutro praca fizyczna (z okazji dnia nauczyciela) więc nie będę miała czasu na podjadanie w domu... Miałam kupić sobie dziś skakankę ale nic z tego nie wyszło... Hmmm miało być podsumowanie miesiąca ale jakoś nie mam porównania mierzyć zaczęłam się tydzień temu i na oko wszędzie ubyło po 1 cm.




Mel B <3
ćwiczę co dzień przez 10 dni trening na pośladki Mel b <3 jest wspaniała czasami mi się nie chce bo znam ją już na pamięć! Zawsze chciałam mieć murzyński tyłek! i po 10 dniach już coś się dzieje... z całkiem płaskiego tyłka w leginsach już widać odstające zarysy zadeczka <3 ahhhh! nie wierzyłam w to że efekty będą widoczne tak szybko!
ćwiczyłam również brzuch z Panią Natalią Gacką ćwiczenia super chętnie je robię... jednak już nie mogę zamiast czuć brzuch czuję koszmarny ból w plecach... wolę nie ryzykować. bardzo mi szkoda gdyż ćwiczenia nie są jakoś trudne a efekty również odczuwałam w parę dni brzuch zrobił się mega twardy.
Mam kolejną motywację! gdy już będę szczuplutką dziewczyną nie odstającą od reszty zakładam instagrama z słit fotkami... takie tam moje marzenie bo szalu dostaję na punkcie przeglądania instagramów na których dziewczyny pokazują swoje atuty.

1 komentarz:

  1. Ale wywołałaś uśmiech na mej twarzy. Widzę że nie tylko ja mam misterny plan zakładania insta, kiedy to już będę szczupła i wyrzeźbiona :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...