niedziela, 27 października 2013

Dzień 47 odchudzania mel b skakanka dzień 6 efekty

Mam dość wszyscy w okół mnie jedzą... Wszytko jedzą... Wydaje mi się że chudnę jednak po wczorajszym mierzeniu już sama nie wiem czy tak jest chyba robię to źle... Moje wyzwanie na 90 dni to chyba za mało... Co do mel b to albo robię parę dni non stop a potem zastój bo nie ma czasu. Ale na pewno jest lepiej niż było ; ) a może mi się wydaje. Mam wrażenie że brzuchol trochę spadł od skakanki jednak centymetr tego nie pokazuje... Wydaje mi się że mam bardzo wielkie mięśnie na rękach... Ale to może mi się również wydawać. Czuje że nogi mam smuklejsze jednak centymetr od 3 tygodni stoi w miejscu. I tak to jest czuję się szczupło a tak nie jest. Minął dzień 47 nikt tego nadal nie zauważył. Moje ciało jest okropne, cala jestem okropna.
Ehhh polowa wyzwania za mną... Ale czy się opłaca... Tracę nadzieję
jedyne co to czuję się człowiekiem wysportowanym??? nie mam zadyszki zakwasy mnie motywują i kondycja jest o wiele wiele lepsza niz była.


1 komentarz:

  1. Też ćwiczę, jednak teraz zaczełam chodzić na siłownie pobiegać bo pogoda mi nie dopisuje :)

    Trzymam kciuki ! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...