poniedziałek, 7 października 2013

Dzień 27 odchudzania, dzień 4 mel b ; )

Miesiąc odchudzania dobiega końca... Ehh jestem trochę załamana... Brzuch stoi w miejscu 0 różnicy... Natomiast uda zmalały mi o 1/4 jeszcze miesiąc i znikną... Nie wiem czemu robię milion ćwiczeń z yt na brzuch który stoi w miejscu... a chudną uda... Zaczęłam się również mierzyć centymetrem aby mieć porównanie czy ten brzuch rzeczywiście stoi w miejscu. Już niedługo przyjdzie pora na podsumowanie 30 dni odchudzania wtedy podam dokładne efekty.



Wspomnę że zaczęłam trening na pośladki z Mel B. Wcześniej wykonywałam ten trening ale co dzień to inny. Od 4 dni non stop trenuję pośladki... Efekt już czuję! Nie mogła usiedzieć dziś w szkolę na twardym krześle czułam się jak bym siedziała na 2 cegłach ; DDD czyli coś się dzieje! Trochę żałuję że nie zaczęłam od początku się mierzyć. Zmieniam swój wyznacznik wagi na wyznacznik którym jest centymetr. : ) to chyba lepsze ; ) chodzi o efekt wizualny przecież :D Daje sobie dokładnie 90 dni! jeżeli efekt będzie zadowalający będę dążyć dalej do ideału... Także za dokładnie 3 dni pierwsze podsumowanie!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...