czwartek, 7 stycznia 2016

Semilac 004 + Wish lista paznokciowa

Dawno tu nie zaglądałam ale to wszystko spowodowane jest lenistwem. Z opóźnieniem prezentuje wam fotki mojego świątecznego, gwiazdkowego manicure który został wykonany za pomocą semilac 004 classic nude i ozdób z BPS które są cudowne i można układać je na wiele sposobów.

semilac 004 manicure paznokcie

Lubię wykorzystywać nowe patenty na zdobienie paznokci dlatego teraz marzy mi się kilka rzeczy takich jak:

Lampa led która znaczne skraca czas pracy, moja lampa UV powoli pada i nie utwardza lakierów...
Do kupienia TU


Cienkie pędzelki do zdobień, nie trzeba mieć talentu artystycznego aby wyczarować nimi piękne wzorki.
Do kupienia TU

Folie do zdobień, mały nakład pracy a efekt czasami powalający.

Do kupienia TU

Duże blaszki do stempli, wystarczy jedna na bogato niż kilkanaście małych które później walają się po kontach ; )

Do kupienia TU

Mam nadzieję że zrealizuję moją wishlistę w tym półroczu ; )

12 komentarzy:

  1. Życzę aby twoje marzenia się spełniły. :-D Ja muszę zainwestować w cały sprzęt bo chcę zacząć przygodę z hybrydami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w realizacji wishlisty, ja swoją wrzuciłam na bloga dwa dni temu i już jedną rzecz z niej mam u siebie a pozostałe będę miała jeszcze w tym miesiącu :) i będzie trzeba robić nową wishlistę na następne miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor paznokci taki romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Folia transferowa jest też na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek piękny, lubię takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi pędzelkami to nie byłabym taka pewna, że nie trzeba mieć żadnych umiejętności czy talentów ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez planuje kupić plytki do stępki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne i niezbyt drogie kosmetyki coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...